Ćmielów dn.  20 lutego 2023r.

 

 

 

                                                                    BURMISTRZ  ĆMIELOWA

                                     OGŁASZA  NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE:

                           Komendant gminny ochrony przeciwpożarowej

                                                 W  URZĘDZIE  MIASTA I GMINY W ĆMIELOWIE

                                                                   

 

1.       Wymagania niezbędne :

a.       Obywatelstwo polskie.

b.       Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

c.       Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

d.       Wykształcenie wyższe w zakresie ochrony przeciwpożarowej.

e.       Co najmniej 4 letni staż pracy.

f.        Nieposzlakowana opinia.

2.       Warunki pracy na stanowisku:

a.       Wymiar etatu – 1/3 etatu

b.       Umowa o pracę

c.       Miejsce pracy : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie

d.       Rodzaj pracy/warunki : stanowisko decyzyjne, praca biurowa przy monitorze ekranowym

3.       Wymagania dodatkowe:

a.       Dobra znajomość  obsługi pakietów biurowych,

b.       Posiadanie doświadczenia zawodowego związanego z prowadzeniem spraw objętych zakresem czynności na stanowisku objętym naborem

c.       Zdolność szybkiego przyswajania informacji

d.       Dyspozycyjność,

e.       Zaangażowanie, inicjatywa, kreatywność, samodyscyplina , dokładność, samodzielność

f.        Odporność na stres

g.       Prawo jazdy kat. „B”

 

4.       Zakres zadań na stanowisku :

1.       Kompleksowa ochrona przeciwpożarowa w gminie,

2.       Współdziałanie w organizowaniu jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych  w gminie,

3.       Inicjowanie działalności w zakresie ochrony przeciwpożarowej w gminie,

4.       Organizowanie ćwiczeń jednostek OSP,

5.        Współudział w organizowaniu zawodów sportowo-pożarniczych w gminie,

6.       Dokonywanie kontroli gotowości operacyjno-technicznej jednostek OSP,

7.       Konieczność szybkiego reagowania w zakresie zapobiegania i likwidacji klęsk żywiołowych w przypadku ich wystąpienia na terenie gminy,

8.       Przedstawianie organowi samorządowemu opinii, wniosków okresowej informacji w zakresie ochrony  przeciwpożarowej na terenie gminy,

9.       Dokonywanie kontroli  strażnic OSP,

10.   Koordynacja i  współudział  w organizację:

a)        posiedzeń zarządu gminnego OSP,

b)      imprez  okolicznościowych, zebrań kampanii sprawozdawczej w jednostkach OSP,

c)       walnego zjazdu gminnego OSP,

d)      zaopatrzenia jednostek OSP w sprzęt i wyposażenie pożarnicze,

e)      sporządzania wniosków w odznaczenie pożarnicze,

f)        analizowanie i sporządzanie informacji w zakresie przestrzegania prawa przez jednostki OSP i podejmowanie w tym zakresie działań na polecenie Burmistrza,

g)       udział w komisjach powołanych dla przeprowadzenia inwentaryzacji  sprzętu pożarniczego w jednostkach OSP

11.   stała bieżąca współpraca z Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej, Zarządem powiatowym i Gminnym ZOSP RP oraz innymi instytucjami zajmującymi się sprawami ochrony przeciwpożarowej  na terenie gminy

12.   realizacja ustalonych przez wojewodę zadań krajowego systemu ratowniczo- gaśniczego na obszarze gminy,

13.   udział w projektowaniu budżetu gminy, w części dotyczącej ochrony przeciwpożarowej dot. funkcjonowania jednostek OSP oraz sprawozdania z realizacji prowadzonych zadań,

14.   współpraca z komendantem powiatowym PSP w zakresie realizacji zadań KSRG

15.   realizacja zadań obronnych wynikających z planu operacyjnego funkcjonowania gminy

 

1.       Wymagane dokumenty :

a.       List motywacyjny oraz CV podpisany przez kandydata

b.       Kwestionariusz osobowy wg. wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie podpisany przez kandydata

c.       Kserokopie  świadectw pracy (jeśli takie posiada) poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,

d.       Oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska podpisane przez kandydata

e.       Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe.

f.        Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

g.       Oświadczenie kandydata , że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy , który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu.

h.       Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach .

2.       W miesiącu poprzedzającym datę niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta i Gminy w Ćmielowie w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych przekroczył 6%.

Wymagane dokumenty aplikacyjne : list motywacyjny , szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej ), powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997r.  o ochronie danych osobowych ( Dz.U. z 2019r. poz. 1781 z późn. zm. ) oraz ustawą z dn. 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz.U. z 2022r. poz. 530 ze zm. )

 Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście , w zaklejonej kopercie w siedzibie Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie pok. nr 15 (sekretariat ) lub pocztą na adres : Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 z dopiskiem : Konkurs na stanowisko Komendanta gminnego ochrony przeciwpożarowej

Termin składania dokumentów aplikacyjnych : do 3 marca 2023r. do godziny 15.00

Aplikacje , które wpłyną do Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie Biuletynu Informacji Publicznej /www.bip.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta i Gminy w Ćmielowie ul. Ostrowiecka 40 przez okres trzech miesięcy.

 Klauzula informacyjna.

1.       Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(RODO).

2.       Każdy kandydat przystępujący do naboru podaje swoje dane dobrowolnie. Bez podania wymaganych danych osobowych nie będzie możliwy udział w naborze.

3.       Administratorem danych jest Urząd Miasta i Gminy w Ćmielowie.

4.       Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych:  inspektor@cbi24.pl

5.       Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na wolne stanowisko urzędnicze.

6.       Informacje o odbiorcach danych: Urząd Miasta i Gminy ul. Ostrowiecka 40 27-440 Ćmielów.

7.       Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko urzędnicze lecz nie dłużej niż 3 miesiące.

8.       Uprawnienia:

a.       Prawo żądania od administratora danych dostępu do danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania tych danych,

a także prawo do przeniesienia danych; żądanie w tej sprawie można przesłać na adres kontaktowy administratora danych, podany wyżej.

b.       Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego

Podstawa prawna przetwarzania danych: art. 221 Kodeksu pracy oraz art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych w zw. Z art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

 

                                                                                                                                   Burmistrz Ćmielowa

 

                                                                                                                                              /-/   Joanna Suska